Saturday, December 10, 2011

PLKN -,-

aku memang cool kan -,-
sebab?
aku insan terpilih untuk berkhidmat kat negara. peace !
oke, aku taw kamu kamu kt luar tu jeles kan?
mengaku je la -,-
apa apa pun aku cool je.
baik ckp aku cool, kalo x belikan aku ayam KFC ! =p
oke, lari topik -,-
setelah aku menge'post' kan kat FB yg aku neh terlalu "istimewa" di pilih,
maka ramai lah yg komen komen suruh aku cool.
berapa kali aku nk cakap yg aku mmg cool pun
haha :)
oh, lupa nak bagitaw yg aku mimpi pasal ni.
sampai jatuh katil.
oke, ayat last tu tipu = = '
ada jugak kebaikkan nya.
kamu kamu nak tawu?
janji jgn jeles oke?
janji? -,-
antaranya :

1- makan 5 kali sehari. kat rumah pun belum tentu mkn byk kali camni kan. :)
2- boleh dapat kawan kawan baru
3- kamu boleh kurus tawu !
4- dapat buad aktiviti best best
5- dapat nyanyi lagu PLKN. kamu kamu kt rumah mesti x nyanyi. untung kan -,-
6- boleh tgk tempat baru.
7- tak da lah boring dok rumah. kan kan
8- boleh laa lepas ni kamu nak cerita kat org yg betapa best nya.
9- dapat lari lari mcm kanak-kanak walaupun dah besar.


haaa, byk kan kebaikkan nya. walaupun aku rasa semua benda lebih kurang sama ja. :)
apa apa pun pengalaman tu mesti kamu semua x dapat. hehe =p



dan neh antara kawan kawan yg jugak terpilih. :)
aku mengaku memang buta IT pun = ='
x payah mengata belakang oke, aku mmg 'copy paste' je -,-


tahiah diucapkan kepada rakan2 pada penempatan plkn siri 9/2011:D Ribhan,Najhan Rosli- kem plkn lagenda seri negeri, langkawi. jaja- kem plkn gambang, kuantan pahang. Shahira HabibollahFaris SuhailNana LeeHazwan FikriSyaza Syafiqah- kem plkn bukit besar, kulim kedah. Shafarul Nizam Riderz-kem plkn dusun resort,kuala nerang, kedah. Amirah FarhanaMuhamad Fakhrul- kem plkn rimba taqwa,sik kedah. Miezah Mokhtar- kem plkn sri kandi, kuala muda, kedah. fatin najwani- kem plkn tasoh, beseri, perlis. elina yaakub- kem plkn princess haliza, sepang, selangor. Verma loretta- kem plkn sinar jaya, kota belud, sabah. izzati omar- kem sintok universiti utara malaysia, sintok, kedah. iqin- kem plkn merbok. harap maklum. jgn mencarut XD
 ·  · December 1 at 2:34am · 

    • Faidza Fadzirra Woogledumplings congrte suma..jles! :(
      December 1 at 7:33am · 

    • Haifaa' Auni Mohd Zaki oraittt ! yeahh
      December 1 at 9:42am · 

    • Farah Wani rilex r de..just hve fun guys..grab as much memories as u can..=)
      December 1 at 10:39am · 

    • Syazwani Shaukhi OH YEARGGHHHH
      December 1 at 11:05am ·  ·  1

    • Ziti Mumtaz Bt Rosdi tahniah bg pihak ribhan..haha :D
      December 1 at 8:04pm ·  ·  1

    • Mira Ayob suma jd pghuluwati...hahah
      December 1 at 10:40pm · 

    • Izz Omar wehh wehhh ! xkan aku sorg kott !
      December 2 at 1:42am · 

    • Najhan Rosli izz ! ang memg sorg2 jerk !
      slamat survive...hehe :p

      December 2 at 1:45am · 

    • Izz Omar sapa nk gerak aku bgun weh pg2? xkn aku gerak org kott. haha
      December 2 at 1:51am · 

    • Mira Ayob laa..bkn slalunya cmtu ka???bwt x tau lak..hahah
      December 2 at 2:00am · 

    • Izz Omar mmg slalu dh. tu yg p sana ty bg org gerak aku plak. haha
      December 2 at 2:02am · 

    • Mira Ayob xpa2...nnti psn2 arr kt dpa..try gtau dpa cmna nk bgn awai cm ang...pas tu ang bley arr tdo..hahah
      December 2 at 2:03am · 

    • Nana Lee mari kite rmai2 rbut jd pghulu wati+ kmander......
      December 2 at 9:42am · 

    • Mira Ayob TERRBAIIKKK trus..hahah
      December 2 at 9:43am · 







      • P/S: EVERYTHING HAPPENS FOR REASONS =p
      •       SAPA SAPA YG CELIK IT TLG AJAR AKU
      •       BULEY DAK = ='





No comments:

Post a Comment