Thursday, December 15, 2011

Misi =='

Petang tadi,
aku nampak beberapa orang kanak-kanak ribena
dengan cerianya main basikal depan rumah aku.
Macam macam kaler basikal tu. :)
Tiba-tiba je rasa mcm jeles.
Alaaa, mengaku je laa.
Memang jeles pun. Kamu kamu pun mesti jeles kan ?
Tak pe, aku paham. Haha enough.
Oh, lupa nak cerita. semalam dekat pukul 1 pagi tiba-tiba ja ada mesej.
Tuuut tuut. Oke, tipu je bunyi mcm tu. Peace ! :)
Ingat kan Abg Anuar Zain  yang text, rupa-rupanya kawan aku si cantik Zaty Umaima.
(dia suruh promote nama) =p
Mesej nya lebih kurang camni laa.

" Wei. Kalau tak tidoq lagi, bukak astro ria laa ! "

Aku pun dengan segera bukak televisyen, ingatkan muka aku masuk tv ke ape. Hehe
Alaaa, nak perasan sekali sekala pun tak boleh. -,-
Tiba-tiba,
Nampak muka Abg Anuar Zain ! :)
Hehe. Patut pun tak balas text aku. Peace lagi ! =p
Ehh, tak guna kan aku neh.
Lari topik lagi. :)
Okayy, sambung balek bahagian basikal tadi.
Azam aku cuti neh nak joging sebab nanti boleh jadi macam Usain Bolt.
Oke, tipu. walaupun sebenarnya aku neh atlet kat sekolah.
Tipu lagi -,- haha
Tapi tak jalan pun misi aku. Hangat hangat tahi ayam.
Hangat sama erti dengan panas okayy.
Cerita bab panas baru aku teringat.
Makan  char kotiaw panas panas memang sedap kan?





Nampak tu, godaan makanan. Patut pun misi aku tak berjalan -,-
Haha. Dah, merepek.






p/s: Usain Bolt nampak seksi kan. -,- 
      Peace :)

No comments:

Post a Comment