Wednesday, February 1, 2012

Boleh boleh :)

3 JANUARI 2012.
Okayy, feveret tarikh.
Haha, feveret laa sgt kan -,-
Dah nak kena pegi berkhidmat utk negara kejap.
Jangan rindu rindu kt aku taw :)
Nanti habes laa aku tak da bulu mata.
Omaigod, cuba bayang tak da bulu mata -,-
HAHA :)
Apa kena mengena nya?
Ye laa, time aku kecik kecik dulu,
ada sorang kawan aku cakap kalo ada orang rindu kita,
bulu mata kita jatuh. Hehe
Aku percaya okay time tu :)
Dah dah, keluar topik lagi.
Apa apa pun aku rasa macam dah okay sikit nak pegi.
Hehe. Nampak, ikhlas kan aku cakap.
Okay, memang laa ikhlas tu tak boleh nampak = ='
Buad buad nampak =p
Dan ada beberapa orang yg cakap seronok kalo pegi,
Ehh, bukan beberapa. * CORRECTION
Ramai yang cakap. YESSS, ramai okay :)
Di tambah pulak dengan kawan kawan senasib aku yang semangat,
Aku pun nak semangat jugak laa. Hehe :)
Lagu kat bawah ni aku tuju khas buad diri aku. Haha -,-


Fikirkan Boleh

Jika kau fikirkan kau boleh
Kau hampir boleh melakukan
Jika kau fikirkan ragu-ragu
Usahamu tidak menentu

Jika kau fikirkan kekalahan
Kau hampiri kegagalan
Jika kau fikirkan kemenangan
Kau hampiri kejayaan

Engkaulah apa kau fikirkan
Terkandung dalam pemikiran
Kau fikir boleh melakukan
Fikirkan boleh

Percaya apa kau lakukan
Tabah apa kau usahakan
Bertindak atas kemampuan
Engkau boleh










                                                                                                                                                                    

















 P/s: Dah dah, tak payah jeles ngan aku okayy. HAHA :)
       Nanti aku balek cuti, post lain. SAYONARA =p

2 comments:

  1. good luck ! maju sukan untuk negara\tetiba/ haha <-- tiada kena mengena :)

    ReplyDelete